Ogłoszenie

Duelist Kingdom Champion Tag Force Champions Battle City Champion Duel Academy Champions Miss/Mister Academy Academy Tag Champions Egyptian Champion Domino Mart Champion
Brak Brak Brak Brak Brak Brak Brak Brak


ZAPRASZAMY RÓWNIEŻ NA:


#1 2013-10-22 23:13:27

 Jetstream

Moderator

Zarejestrowany: 2013-10-16
Posty: 68
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Jetstream
Wiek: 16
DP: 310
Orientacja: Biseksualna
Stan Cywilny: Singielka
Ubiór: To co na avku
Ekwipunek: To co w karcie postaci
Deck : Dragon
Grupa: Ra Yellow
Username (Dueling Network): Blaze22

Pomysł Jet

W sumie przejdę do sedna sprawy i nie będę się rozwodzić ani lać wody. Sprawa jest prosta, żeby te decki startowe zmodyfikować lekko. Powiedzmy sobie szczerze, że teraz one nie mają żadnej strategii oraz polegają bardziej na snowballingu (wykładanie potworka jeden po drugim, granie w wojnę) i szczęściu dobrania. Brakuje tu takich kart które nadałby sens całej grze, a nie tylko bezmyślnemu wystawianiu potworków. Pomysł jest taki, żeby użyć po prostu jako starterów: Starych structure decków. Mam tu na myśli tych baaardzo starych, czyli przykładowo Machine revolt albo jakikolwiek inny z przed ery 5Ds i pod sam początek GX. Już wyjaśniam, że to rozwiązanie jest proste do wdrożenia. Decki te zawsze były robione pod konkretny typ, czyli że mamy structure do maszynek, wojowników itp. Dosyć łatwo będzie po prostu zamienić spis kart no i te decki dodadzą troszkę grze "taktycznego" aspektu. Ewentualnie zmodyfikować te istniejące tak, żeby miały więcej efekt monsterków, bo na serio nie da się nic zrobić jeżeli zaczyna się snowball i nie mamy nic w łapie żeby się tego pozbyć lub zatrzymać. Te decki są w miarę zrównoważone i robione pod OCG. Damy wtedy graczom więcej możliwości niż snowball i czyste szczęście.
Jestem skłonny nawet pomóc przy przepisywaniu tych tematów, jeżeli pomysł zostanie przyjęty.

Offline

 

#2 2013-10-22 23:15:38

Vince

Moderator

34141545
Zarejestrowany: 2013-09-21
Posty: 56
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Vince Gray
Wiek: 18
DP: 40
Orientacja: Heteroseksualna
Stan Cywilny: Wolny
Deck : Fiend
Grupa: Żółty Ra
Username (Dueling Network): InadGray

Re: Pomysł Jet

Ja jestem za i nie będę się zbytnio rozpisywać dlaczego, bo wszystko dobrze ujął Jet w swojej wypowiedzi.


Karta Postaci
_______________________
Deck
_______________________
Wymiana kartami
_______________________
Walizka

Offline

 

#3 2013-10-22 23:56:01

 Jetstream

Moderator

Zarejestrowany: 2013-10-16
Posty: 68
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Jetstream
Wiek: 16
DP: 310
Orientacja: Biseksualna
Stan Cywilny: Singielka
Ubiór: To co na avku
Ekwipunek: To co w karcie postaci
Deck : Dragon
Grupa: Ra Yellow
Username (Dueling Network): Blaze22

Re: Pomysł Jet

Dorzucę nawet linka do stronki z listą takich decków. http://yugioh.wikia.com/wiki/Structure_Deck  polecam te worldwide bo najlepiej pasują pod istniejące typy na forum. Znaczy tam chyba tylko brak SD fiendów, ale to kwestia wybrania innego decka w zamian

Offline

 

#4 2013-10-23 15:05:00

 Kyoryoku

Moderator

Zarejestrowany: 2013-10-12
Posty: 26
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Kyoryoku Derrek
Wiek: 16
DP: 70
Orientacja: Hetero
Stan Cywilny: Wolny
Ubiór: Czerwony Strój Slifer
Ekwipunek: Dysk, Portfel, Telefon
Deck : Warrior
Grupa: Slifer Red
Username (Dueling Network): Nextar

Re: Pomysł Jet

Także się zgadzam z tym pomysłem i masz moje poparcie ^^


KP

--------------------------------------------------------

Deck

--------------------------------------------------------

Walizka

-------------------------------------------------------

Wymiany

Offline

 

#5 2013-10-23 15:32:25

Cloud

Administrator

Zarejestrowany: 2013-09-19
Posty: 83
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Kyoya "Cloud" Strife
Wiek: 18 lat
DP: 0
Orientacja: Hetero
Stan Cywilny: Wolny
Ubiór: Uniform Obelisk Niebieski
Ekwipunek: Dysk do pojedynków
Deck : Dragon
Grupa: Obelisk Niebieski
Username (Dueling Network): Rayko159

Re: Pomysł Jet

Ja jestem na nie. Ale niech Shad się jeszcze wypowie.

Offline

 

#6 2013-10-23 18:37:36

Jekyll

Czerwony Slifer

Zarejestrowany: 2013-10-13
Posty: 70
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Jekyll Lime
Wiek: 16
DP: 150
Orientacja: Hetero
Stan Cywilny: Wolny
Ubiór: Uniform Slifera
Ekwipunek: Duel Disk, Talia, Zestaw leków
Deck : Dragon
Grupa: Slifer Red
Username (Dueling Network): JekyllxHyde

Re: Pomysł Jet

Structure Decki... Nie wiem, czy na sam start nie byłyby za mocne, ale zgadzam się z tym, że gra przypomina grę w wojnę. Wszystko zależy od tego, żebym dobrał silniejszą kartę i ją położył. Cała taktyka opiera się na dołożeniu Black Pendanta lub użycia Raigeki, gdy wróg ma najwięcej potworów. Powinno być więcej potworków z eff i troszkę więcej przydatnych spell i trap.

Ostatnio edytowany przez Jekyll (2013-10-23 18:38:09)

Offline

 

#7 2013-10-24 20:01:15

 Shadow

Administrator

10593558
Call me!
Zarejestrowany: 2013-09-19
Posty: 137
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Giotto Nero / Shadow
Wiek: 19
DP: 0
Orientacja: Heteroseksualny/Aseksualny
Stan Cywilny: Wolny
Ubiór: Mroczny
Ekwipunek: Dysk Pojedynków, Talia, DP
Deck : Spellcaster
Grupa: Niebieski Obelisk
Username (Dueling Network): MyShadow1000

Re: Pomysł Jet

Owszem, pomysł dobry i był nawet przez kilka chwil brany pod uwagę podczas pracy montażowych na forum. Problem tkwił jednak w tym, że każdy Structure Deck jest już sam w sobie mocny, przeważnie wymieniasz tylko kilka kart i możesz spokojnie brać udział w turnieju. My właśnie tego nie chcemy. Nie chcemy żeby było za łatwo zdobyć cokolwiek, nie chcemy żeby ludzie zaczynali z różnymi boostami. Wszakże, na samym początku serii ludzie mieli podobne karty do was, z tym że wy macie je odrobinę mocniejsze na start. Problem polega na tym, iż trafiliście na pokolenie adminów Yugioh z prawdziwego zdarzenia, a nie tych podróbek typu Yugioh GX, czy 5D.
Mimo tego, nie znalazłem odpowiedniego rozwiązania po to, żeby usprawnić i dodać odrobinę taktyki do gry, bo teraz zgadzam się, w dużej mierze potrzebne jest szczęście i dobre potasowanie na początku gry. Pamiętajcie jednak, że wystarczy kilka dodatkowych kart, które można w bardzo łatwy sposób zdobyć - czy to na fabule, czy to podczas przygody, czy to podczas lekcji. Mało tego, otrzymujecie DP, które wykorzystane w umiejętny sposób mogą dać wam dobre paczki.

Gdybyśmy mieli zacząć grę od razu na ostro, to moglibyśmy wziąć Structure Decki. My jednak chcemy, aby ludzie swoją przygodę z kartami zaczynali od początku. Równie dobrze przecież, najpierw moglibyśmy wymagać od was ukończenia wszystkich 10 przedmiotów, co daje 100 lekcji i dopiero po ukończeniu akademii otrzymywalibyście talie

Wystarczy trochę pokombinować, a na pewno uda się coś zdziałać. Tymczasem wracajcie na swoje przygody i zajmujcie czymś mg.

Pomysłu całkowicie nie odrzucam, ponieważ możecie mieć jeszcze coś do powiedzenia w tej sprawie, a ja jestem otwarty na wszelakie negocjacje, które mają usprawnić system gry, a nie go ułatwić

Offline

 

#8 2013-10-24 20:06:10

Jekyll

Czerwony Slifer

Zarejestrowany: 2013-10-13
Posty: 70
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Jekyll Lime
Wiek: 16
DP: 150
Orientacja: Hetero
Stan Cywilny: Wolny
Ubiór: Uniform Slifera
Ekwipunek: Duel Disk, Talia, Zestaw leków
Deck : Dragon
Grupa: Slifer Red
Username (Dueling Network): JekyllxHyde

Re: Pomysł Jet

Mój pomysł: Pozostawić startery takie jakie są, ale zmienić zawartość, jeśli chodzi o stosunek kart:

-10 potworów normalnych
-10 potworów efektowych
-15 spelli
-5 trapów

Ewentualnie +/- jedna, dwie karty. Przy takim stosunku, początek nie jest "na farcie" i można trochę potaktykować.

Offline

 

#9 2013-10-24 21:26:39

 Jetstream

Moderator

Zarejestrowany: 2013-10-16
Posty: 68
Punktów :   
Imię i Nazwisko / Pseudonim: Jetstream
Wiek: 16
DP: 310
Orientacja: Biseksualna
Stan Cywilny: Singielka
Ubiór: To co na avku
Ekwipunek: To co w karcie postaci
Deck : Dragon
Grupa: Ra Yellow
Username (Dueling Network): Blaze22

Re: Pomysł Jet

Zgadzam się z panem wyżej. To jest w miarę sensowne ustawienie i daje możliwości taktyczne, a nie jechanie na farcie. Shadow GX i 5Ds nie są jako takimi podróbkami, a mają nawet sens. Rozumiem, że można mieć do podstawki sentyment, ale powiedzmy sobie szczerze. Nawet bohaterowie w anime mieli talie, które miały jakiś cel, strategię lub cokolwiek co nie opierało się jedynie na czystym farcie. GX wprowadziło coś fajnego, bo położyło duży nacisk na fuzje i ukazanie teoretyczne aspektu pojedynków, które były mało używane w oryginale, 5Ds wprowadziło synchro i pokazało nam, że bohaterowie tej serii mogą być dojrzali oraz mieć jakieś wyższe cele i zaadresowani byli do starszych odbiorców. Jeśli obejrzałeś całe 5Ds, ze zrozumieniem to wiesz o co chodzi i zauważysz różnicę w ich stosunku do życia, gry itp. Nie mówię, że któraś seria jest gorsza, tylko każde ma inny model protagonisty. Mało znajdziesz cech wspólnych, ale każda pokazuje inny aspekt tej gry. Wracając do SD. Nimi się chodzi na turnieje, w momencie kiedy dokupisz jeszcze 2 takie sam SD i kilkanaście boosterów. Tak jest z tymi nowymi SD. Stare jak wspomniany machine revolt potrzebują dużej ilości boosterów, żeby się rozkręcić. Tak naprawdę ta zasada działa tylko na tych nowszych SD. Takie tam sprostowanie ^^

Ostatnio edytowany przez Jetstream (2013-10-24 21:29:14)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.narutongame.pun.pl www.opcm.pun.pl www.kajagoogoo.pun.pl www.narutogify.pun.pl www.animesession.pun.pl